_________________________________________________________

piątek, 13 stycznia 2012

♥ przepraszam..

Heeej ! Jest mi bardzo miło. że pod poprzednim rozdziałem znalazło się 30 komentarzy! Jesteście wspaniałe! Dziękuję ♥
To właśnie Wasze komentarze motywują mnie do pisania.. :) zawsze, gdy je czytam usmiech pojawia się na mojej twarzy. ;D

Chciałam Was bardzo przeprosić, za to , że tak dawno nic nie dodawałam, ale zgubiłam zeszyt gdzie miałam połowę nowego rozdziału, a tablet, w którym miałam kopię jest w naprawie ;c

Obięcuję, że jak dostańe mój tablet lub jak znajdę zeszyt to dokończę rozdział i wstawie ;)

Jeszcze raz przepraszam.. ♥

PS. jeśli chcesz być informowany na Twitterze o nowych rozdziałach wystarczy, że napiszesz swój nick w komentarzu.
PS.2. jak masz bloga o 1D to możesz podać mi jego adres również w komentarzu. Chętnie poczytam :)

21 komentarzy:

  1. Obys znalazła zeszyt jak najszybciej albo dostała tableta z naprawy...oby szybko. juz sie nie moge doczekac az cos napiszesz ;*:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo chce być informowana o nowych rozdziałach. jestem @JMieszkowska

    OdpowiedzUsuń
  3. Informuj mnie na tt @Evil_Girl_97 :) Boskie opowiadanie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. http://onedirection-dreamedstories.blogspot.com/ opowiadanie, zapraszam !! Twitter: megilov1D :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak możesz informuj @Nathalie5Heart

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że szybko odzyskasz tableta albo znajdziesz zeszyt ;*
    P.S. Przeczytałam wszystkie rozdziały i to opowiadanie jest zajebiste <333

    OdpowiedzUsuń
  7. znajdz zeszyt i dodaj :) @pauca1D ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia z szukaniem <3 http://www.youtube.com/watch?v=JP4J0NjQd6g&context=C3d08459ADOEgsToPDskLxnYhUg7xXlftTexAd-rzr #bring1DtoPoland

    OdpowiedzUsuń
  9. informuj mnie :D a moj twitter to @lovers2303 :P i pisze tez opowiadanie mam nadzieje ze sie spodoba :D http://up-all-night-onedirection.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. ile jeszcze mam umierać z niecierpliwości i tęsknoty?! :<

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba Mi Się Twój Blog . ; D
    Oto Mój ; D 1-direction-by-love-liam.blogspot.com
    Dopiero Zaczynam I Koślawo Mi To Idzie .. Tylko 5 Wyświtleń I ) Komentarzy .. : cc

    OdpowiedzUsuń
  12. Dopiero Diś Zaczęłam Czytać Twojego Bloga . ; D Jak Pisałam Wcześniejszy Komentarz Byłam Przy 5 Rozdziale . ; D
    Świetnie Piszesz . ; D
    W Niektórych Momentach W Rozdziałach 7-8 Nie Mogłam Powstrzymać Śmichu . ; DD
    Czekam Na Następny Rozdział .. Mam Nadzieję , Że Znajdziesz Zeszyt . ; D

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam Twojego bloga. Zapraszam do mnie www.smileallthetimebaby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Prosiłabym o informowanie o nn : )
    Nobodys_Loves

    OdpowiedzUsuń
  15. dajj juz nowyy ! świetny blog : ) zapraszam na mojeego : http://wish-you-were.blogspot.com + dodaje do obs. : )

    OdpowiedzUsuń
  16. hej świetny blog jak możesz to mnie powiadamiaj twitter : werka23 . Oraz zapraszam na mojego bloga o 1D http://stey-czy-lexer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. chce kolejny rodział ,proszzzzee!

    OdpowiedzUsuń
  18. Kooocham twojego bloga ! <3
    Jeżeli chciałabyś informować mnie o nowych rozdziałach to bardzo proszę: @kasiacz99
    Pozdrowienia,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam twojego bloga :D To link do mojego, też o 1D ;) Pozdro http://zwyklezycieniezwykejdziewczyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny blog :) Mnie też możesz informować : @alikas16
    Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. @olakulak prosze o inf o nowych rozdziałach <3

    OdpowiedzUsuń